Online Status: Offline Posts: 2
Gepost: 03-October-2007 , 22:18 | IP logged
beste mensjes ik rij graag paard en wil een website maken over onze stal, maar heb geen proggie hiervoor heb gezocht en kan niks downloadbaars vinden... waarmee kan ik dit het beste doen waar kan ik dit downloaden KORTOM HELP MY!!!
ik heb wel ervaring met microsoft frontpage maar dat kapt binnenkort hoorde ik? en ook dat kan ik erngens vinden om te downloaden
help mij! mvj, jasper steen
__________________ wie helpt mij een website te bouwen... moet een proggie hebben waarmee ik de site op kan zetten! maar heb geen idee waar dit het beste mee kan
Je wilt dus een website waar je de tekst zelfs in de pagina inschrijft en de hele pagina dan weer upload ? Dus geen database als ik het goed begrijp. We zouden dan toch alles moeten opschrijven voor jou omdat je er niets van kent, en dat zou dan veel tijd in beslag nemen. Heb je reeds een layout ? een design ? Indien niet kan je nog steeds een template ergens on-line kopen. Of misschien vind je wel een gratis template. Zo moet je niet alles vanop nul herdoen en kan je zelf jouw afbeeldingen er inwerken en zelfs die met de afbeeldingen van de template verwisselen.
Mocht je totaal geen ervaring nog hebben met het maken van websites zal ik op internet op zoek gaan naar paar tutorials om de basis onder de knie te krijgen.
Voor als editor kan je bijv. Notepad++ gebruiken. Programma is gratis, en kan je zo dowloaden. Het is alleen net wat ingewikkelder dan Frontpage.
__________________ -= HTML/CSS Guru -=- ASP Junkie =-
DevTools: ASP BabyWeb Server | Notepad++ | FireFox + Plugins(firebug etc.)
Online Status: Offline Posts: 2
Gepost: 05-October-2007 , 23:01 | IP logged
en frontpage? is dar ook gewoon gratis te downloaden? en wat zijn de kosten dan om een website ook werkelijk op het net te krijgen? frontpage is voor mij makkelijker... dat ken ik, hebben we op school ook :P
__________________ wie helpt mij een website te bouwen... moet een proggie hebben waarmee ik de site op kan zetten! maar heb geen idee waar dit het beste mee kan
Frontpage is, zo ver ik weet, niet gratis te downloaden omdat het onderdeel is van het Office Pakket.
Om je website online te zetten heb je host nodig en een url uiteraad. Je heb echter tientallen bedrijven die zo'n combipakket bieden. Ligt beetjuh tussen de 40e tot hoe gek je het wilt maken.
Om een host te vinden is dit een handige website : Hostingvisie
__________________ -= HTML/CSS Guru -=- ASP Junkie =-
DevTools: ASP BabyWeb Server | Notepad++ | FireFox + Plugins(firebug etc.)
You cannot post new topics You cannot reply to topics You cannot delete your posts You cannot edit your posts You cannot create polls You cannot vote in polls